Fast Food. Павел Тетерский.
WHITE WOLVES HOOLIGANS. Пятый.
Взлом массовой культуры. Неизвестный.
Год 2003. WHITE WOLVES Год работы-борьбы. Пятый.
Дружба народов. Павел Тетерский.
Тебя с детства растили на убой… Combat18.

Про маленькі маркетингові хитрощі

Дата : 01.04.2013
Автор : WGLife
Про маленькі маркетингові хитрощі   
   Мої Вам вітання, панове. Футбольний сезон в самому розпалі, йдуть вирішальні ігри, після яких розставляться всі крапки над усіма літерами де їх ще не вистачає. Провідні фахівці футбольного клубу, переймаючись якістю та кількістю публіки, що приходить  на домашні ігри футбольного клубу, застосовують маленькі маркетингові хитрощі, щоб заманити нашого брата на стадіон. І ось, нарешті справа дійшла і до братів наших менших. Як нам повідомили джерела близькі до провідних менеджерів ФК, досягнута попередня домовленість з громадською організацією «Кожній родині по песику», про представлення безкоштовних квитків для всіх без винятку собак, що мають відповідні щеплення. Зі свого боку футбольний клуб планує виділити окремий собачій сектор на стадіоні. Планується, що даний сектор буде розташовуватись максимально близько до фанатського сектору, на котрому зазвичай шизить ультра Ворскла, щоб голосисті собачки мали змогу підгавкувати та підвивати в такт заряджаючому,  таким чином гідно підтримувати команду. Подейкують, що з нового сезону планується ввести в дію новий вид абонементу під назвою «Шерстяник» для наших менших друзів.   Дебют собачого сектору має відбутись вже в найближчій домашній грі з Металістом з Харкова. Отже, разом до перемоги!

Коментарі
Коментувати новини можуть лише авторизовані користувачі