25.08.2011. Бухарест. Динамо - Ворскла. Ай-Нікола.

Дата : 21.09.2011
Так сказати передмова !

Так як Ворскла виходила в євро кубки ,потрібно було пробивати євро - виїзд при любих ).Все було зроблено : подані документи на закордонний паспорт, зібрані які не які гроші ,очікували тільки жеребкування. І тут на тобі, Ірландія – повна жопа , але пох прошли ми ірішів ,без затрат сили .Очікуємо другого жеребу , таж сама лажа)) вже було в думках краще пробити гру Чехії – України . Ворскла перемагає і Слайго , море відчуттів ,більше народу на стадіоні. Це жеребкування було вирішальним ,на мою думку, просто далеко в душі я розумів, що далі команда не пройде. В суперники нам могли потрапляти такі команди як Рома, ПСЖ, Андерлехт, Динамо Бухарест і Русенборг . Матінка фортуна обрала нам Динамо . Після жеребкування вже було точно вирішено що їдемо до циганви).

Почалася метушня по організації маршрутки , яка в подальшому відпала , і ми в 2 рила здали доки через агентство на оформлення болгарської візи (яка була більш вигіднішої в плані документів)(35евро + 300грн) . Розпланували також маршрут поїздки : Полтава – Одеса – Кишеняу) – Бухарест – Русе – а там як карта ляже. Дочекавшись наших паспортів с візами ,за 4 дня до планованого виїзду , пішли купувати білет на Одесу (100грн), та забронювали через і – нет хостел, в Русе (Болгарія)(безплатно ) , щоб не було питань на кордоні с Румунією, чого в нас потяг тільки до Бухареста. .

Полтава - Одеса

Зібрали все необхідне для виїзду : шмотки ,банера,закупили партійку стікерів , та засоби особистої гігієни, бабки .

Перед потягом купили тревел –сім(для зв’язку в Європі(19$) , та скупились по – поїсти в дорозі .Перед потягом було вирішено вийти по раніше випити пивка з друзяками на районі)та дочекатися Ванька с авто) за 1 годину до тяга приїхали ми на ж\д вокзал , і тут підтягнулась Ч. с Ч. , проводжати нас. Дали загальну фото ,так час і минув до відїзду

Списалися в потяг де були в плацкартному відділі не самі а з якоюсь тіткою(будь вона не ладна) ,яка їхала з Харкова ,і вже вмостилася спати . Перші 2 години в потягу били якісь «убогі»(с.) .Якось на душі тягар лежав ,короче стрёмно було , як воно там буде. Почали хоч якось розважатися ,пецнулі в карти ,через пару партів ,щось підзаєбалось))Вирішили перекусити на ніч та лягати спати . Тут розваги самі нас найшли , ця тітка почала так хропіти ,що просто ппц . Найшли ми засіб від шрупіння тёткі ,Мп3))))але вона і там музло перебивала). Ну все одно заснули .Розходило сонце та ми під’їхали вже до Одеси .

Перехавали , встала і тётка )з фразою «Добрий день» , якби вона знала що ми хотіли їй сказати в відповідь) . Вставши с потяга в Одесі двинули на авто вокзал .

Як я раніше пробивав ,то нам був потрібен головний. Але ми вийшли до автовокзалу «Привоз».Там заплативши за надання інфи 50коп.пішли стояти в черзі за тікетами на Кишеняу).Купили білети( 80грн) , до автобуса була ще година в запасі .Куди йти ? Пішли в Мак )) По дорозі купивши сувенірчики та клеяли стікери .

Перша лажа нас зустріла в Маке. Прийшли ми туди в 9.00, а там сніданки ,нема ні фрі , ні гамбургерів. Взяли якихось бутіків та попити , і сіли біля одеських тёлочек ,років по 16-17. Розмова у них йшла про сексуальний досвід ,да це ми в тему сіли) після того як одна з дівчат сказала як кончел її хлопець, перемовились с Т. чи те ми почули чи ні) ,я хотів вже заржати . Попоївши ,вислухавши дівчат ),двинули в район вокзалу ,по дорозі купили попити в дорогу,в якомусь генделику,де бухали працівники дорожної служби. .Прийшли на вокзал ,тут нас очікував наш мерин) притусовалися на свої місця ,і тут ще одна лажа, біля нас сиділи сімейка циганви , і в басі вже мало хто розмовляв на російській мові .

Дорога до кордону пройшла кунявши ,та крики циганви .На кордоні тормознули попіпісять , та я зробив декілька фото на фоні кордуну , після чого до мене підійшов наш військовий та сказав видалити фото.

Запряглися всі назад в бас ,та зайшов контролер ,зібрав паспорти , очікування в басі на жарі хвилин 20 ,та паспорти на руках .Проїжаємо 1км., кордон с Молдовою ,таж херьня тільки по довше хвилин 30-40. Дорога до Кишеняу) пройшла по степовій території , над дорогою в них багато горішів ,що хавали циганва в басі.

Так ми доїхали до Кишеняу .

Кишеняу

В Кишеняу ми приїхали на автовокзал «Gara nord» та пішли спитати інфу про автобуси до Бухареста. Зайшли в приміщення та почали метушитися, нас побачила добра тітка з каси ж\д вокзалу ,та спитала що нам потрібно .Ми розповіли всю ситуацію ,і вона на порадила їхати на потязі ,взнала нам ціну квитка на тяг . ПОТІМ!!!!Пішов такий діалог :

-Тітка: Звідки ви?

-Ми : З України

- вона – А точно?

- З Полтави

- ЗЕМЛЯКИ)))я з Дніпра.

Потім вона провила нас до «обменніка», де ми поміняли з десяток гривень ,щоб було на проїзд. І тут до нас причипився лохотронщік ,якого ми послали. Жіночка вийшла с нами с вокзалу та показала де йдуть маршрутки на ж\д вокзал .І ми двинули на маршрутку. Проїхавши хвилин 5-7 доїхали до вокзалу. Вокзал невеликий в середині чисто ,зал з європейськими касами був с акваріумом ,тільки хз де знаходилися місця очікування.

Взнавши ціну на тікет ,пішли обміняли в вокзалі доляри та грн.,курс там норм ,за 1грн дають 15лея. За 1 евро – 16лея. Ціна квитка 365 лея = 150грн.

Так як часу до тяга нам було вдосталь ,вирішили по - поїсти в генделику біля вокзалу , вмяли по хот догу с молдавським пивко .

Після трапези двинулу шукати супермаркет ,щоб закупити провізію до Бухареста.

Та біля молдованскіх ментов зарядили “АСАВ”))куди ж безь цього.

По дорозі були якісь продавці всякоїхерьні ,які продавали все на землі)

Знайшовши неподалеку маркет с ескалатором якій рухався «почти» по горизонталі .

Скупившись всякої хавки та пивандрія двинули на потяг ,який вже нас чикав.

Потяг був купейний .тобто ми в купе їхали самі. Але один мінус що був це спека в вагоні. Потяг двинувся . Ми передяглися випили пивка ,як не як а День Незалежності ,нашої неньки.

Наш «радар» знайшов в вагоні брітіша,якого ми попросили сфоткати нас так як в вагоні були тільки ми ,брітіш с тєлкою якій и потім подарували стікер поки брітіш пішов по пиво) ,та якась сімейка. Після фото сесії брітіш ,щось у нас запитав, Зі свого англійського я зрозумів що йому потрібно пиво ,якого в нас вже не було (нажаль) Ми тикнули пальцем зі словами «Стюардеса» хоть то був і стюардес))).

Вмостилися назад в купе – перекімарили ,встали аж тоді коли потяг зупинився ,та міняв колеса(про що нас попереджали жіночка з автовокзалу)

Коли нам міняли колеса ,прийшли молдавашкі з проверкой , єдиний кордон ,де перевіряли речі. На запитання « Ціль приїзду в Румунію» ,відповідали «на відпочинок в Болгарію»,після чого вони ішли. Вся ця хурма з заміною колес та контролем молдавашек пройшло 2 години на одному місці .далі нас очікував румунський кордон .що ми найбільше боялись. Тут вирішувалось чи поїдемо ми далі с болгарськими візами чи ні .Доїхавши до кордону ми побачили вже Європу в її стилі : шпали обгорожені колючим дротом, хатки для працівників є своєрідними .І тут прийшов контролер, зібрав паспорти. Ми в напружуваному очікуванні,і тут приносять наші паспорти ,ми відкриваємо і там є штам .УРА!!!Зі спокійною душею ми лягли спати. Встали тільки вже перед Бухарестом . Прийняли ранкові ванни) .Та ось ми вже в Бухаресті.

Бухарест

По-приїзду до Бухареста ,пішли купувати білети на цей же день на Русе(Болгарія),який находився на кордони Румунії і Болгарії. В Інформаційному віконці ,жіночка ще як не як розуміла російську , показала нам дорогу до європейських кас . В касі купивши білети по 165 лев = 41евро. Нам було вигідно взяти ці квитки ,бо потяг рушав в 23.30 ,якраз було час після футболу потрапити на вокзал.

Купивши білети ,видвинулися в місто ,побачивши красивий міст ,двинули до нього зрозумівши що це міст не через річку .пішли назад.

По дорозі назад побачили таку картину,стоїть на паркові розбита Дача в ний сплять якісь бомжі ,а біля машини так вона,ну походу параша в них біля дерева. Короче мать їх раком,двинули в центр міста через метро.

Найшли в середені карту метро ,та видвинулися на станцію «Універ»,мі вважали що це центр. В метро потрібно купувати карточки ,типу кредитних ,тільки картонних ,самий мінімум вони бувають двократні коштують 4 херні їхніх .

Вийшли на станції «універ»і слава Богу ми не помилилися.

Вийшли на вулицю і е*банийнасос ,наші стікера. Забув сказати ,що з іншими виїздуками ми не могли зв’язатися і взнати в якому готелі вони мешкають ,що для нас було хреново,бо ходити с тяжкими портфелями цілий день це ой як не легко.

Ну і короче ми двинули по нашим стікерам ,розклеюючи і свої) ,може повезе зустріти наших ,в цьому мегаполісі. Купили по ходу діла карту Бухареста.. Зайшли обміняти бабки в обміннику де Т. просрав нашу карту))ну ми обійшли круг та вернулися за нею).Що більш всього запам*яталося це те що весь центр міста обрисоване графіті ,здавалося те що ут пройшла революція.

Багато стікерів «Бесарабія це Румунія»,та «Хуліганс»далі розповім ,шо за хуліганс.

В місті дуже ,ну дуже багато секшопів,та видатних будівель. В цьому ж районі наткнулися на всякі різні скульптури, більшість з яких зв*язані з театром.

Були такі штуки ,які допомагали людям прийти в себе від спеки.

Хуліганс - це фірмовий магазин хулів, прийшовши до нього ,по такому районі ,що це ппц, він був закритий ,хоч і час робочий був,походу власник був десь на виїзді чи бухав .

Двинули назад пройшли біля якогось будинку ,типу нашої Облдерж де поруч біля забору спав собі бомжик..

Т. дав фото біля графіті якогось ,відомого графіччика.

Вирішили виїжати до стада ,,та потрібно було в туалет. Туалет знайшли в станції метро -він Був НАХАЛЯВУ!!Приїхавши до стаду ,побачили що біля нього вже в 13.00 народу не так і мало. Підійшли до кас ,спитали : «Де гостьові сектори Ворскли і яка ціна?» ці кажут сідайте на віп сектори , і купуйте білети по 80 лей = 20евро ,ми їх послали та пішли хавати. Знайшли біля стаду неподалеку норм фаст-фуд ,де за 15 лей нам дали картоплю ,салат та куряче м*ясо в клярі і лемонад. Відпочивши та похававши ,вирішили двинути в парк ,який був неподалік. Просидівши там близько 2 годин .вирішили пройтись знову біля стаду ,в надії що побачимо інших полтавців .Дійшовши до кас стаду ,до нас причипився ,місцевий з якимось фразами,походу він нам хотів впарити тікити,ми пройшли його на морозі. Проходивши біля кафешки ,що розташовувалася біля центрального входу,якісь перці ,що там сиділи ,кричали нам ,але ми їх ігнорували. Вже час підминав вирішили ,так як нам нічого робити ,посидіти біля метро ,з надією зустріти виїздюків .Сидівши там ,скільки ми побачили ,що румунських сучок ,що безліч хулів.А да забув , в Бухаресті так воня дезіками що просто немає сил,кожен біля тебе проходе ,і від нього не пахне ,а воняє. Вирішили посидіти до 16.30 ,купити карточку на метро ,щоб було як зі стада спетляти ,та потрібно вже було ви двигатися до стаду. По дорозі побачили як їдуть машиниз решітками на вікнах ,та водометом,ми подумали ,що седня щось буде)))))підходимо до стаду,і тут на тобі вся делегація с нашими .Правда кажучи ,вони не чекали нас побачити в Бухаресті)))Стюарди загнали нас в фірмовий магазин ,для масової покупки,так як в нас залишилось мало румунської валюти ,купили мало .Потім нас під конвоєм ,ведуть на центральну трибуну ,де ми заходимо на халяву за допомогою О.Але тут ще був шмон,так як в нас с Т. були портфелі ,нас заставили все витягувати, викинули наші дезікі),добре хоть не магніти як у Інгланда .

По подіям на секторі нічого не буду писати ,не буду повторюватися, але одне скажу ,кузьма в них адова.

Після історичної перемоги ,та після міні траблів ,нам буде вата,ми так вважали ,на метро було не варік йти,вирішили йти зі всіма виїзними до їхнього баса,там доба зарившись з гідом ,яка нас хотіла спихнути в це метро )))) пішли ловити таксі,вона почала нити ,бо жодне таксі не ставало ,і тільки вона відійшла .таксо тут як тут .Неймовірна розповідь таксисту куди нам потрібно їхати,тобто на вокзал,поки Т. не згадав як він називається « Gara de nord!»и двинули ,таксист сказав що це буде коштувати 20 лей, в машині він слухав радіо ,де була трансляція матчу ,як ми зрозуміли Софія – Стяуа .Таксист видав також фразу:

- « You Poltava fans?»

- да . Ну потім він нас привітав с перемогою.

Приїхавши до вокзалу ,заплативши таксисту. Двинули в Мак що знаходився в приміщення вокзалу. Що прикол то в них в Маке параша під кодом, а код пишеться в чеку ,тобто без покупки неможливо зайти,але я зайшов ,просто почекавши щоб хтось вийшов потримав двері ,і все діло в шляпі))))В Маке подивилися матч той же Стяуа,купили провізію та двинули до свого потяга на Русе.

До Русе ми їхали з надією вписатися в хостелі ,який ми забронювали ,помитись переспати .та двинути додому. Вагон був у нас інтернаціональний ,багато інтуристів які їхали на моря сонячної Болгарії. Проїхавши 2 кордони ,ми вже були раді бо Русе знаходилося на березі Дунаю ,що розділяв 2 країни. Але проїхавши Дунай ,ми петляли ще хвилин 20 .що нас і висадило,вже була глибока темінь).вставши на вокзалі .Пішли взнавати інфу по тягу додому, але нехрена ,жінка в касі каже нема рейсів на сьогодні,вдень і ввечері ,ми охреніли, ну що вирішили ловити таксо та пітлять в обменнік та в костел. На щастя таксо стяло біля вокзалу ,таксист був нормальний відвіз нас в обменнік ,де я обміняв 30евро=60болгарских.По дорозі розказав свою історію таксисту він звичайно ж запропонував довезти нас до Бухареста за 50евро,ну ми відмовилися але взяли візитку. Їхали ми до готеля хвилин 7..Таксист нас висадив ,заплатили ми йому 7 бол. Постукали в нах готель відкрила заспана жіночка,Ми показали резервування номеру,вона каже місць нема ,ми тупо випали , вона нам нам почала втирати що в програмі збой ,що все херня. Вона спитала чим нам можна допомогти,ми сказали де ще можливо зняти в такий час номер, вона каже,ніде. З радісним настроєм ,виходимо гуляти нічним Русе ,вирішуємо дзвонити таксисту ,щоб він нас відвіз до Бухаресту. Таксист не мешкав та приїхав через 5хв.Доїхали ми до Бухареста під ранок,заплативши 50евро таксисту, вирішили догуляти по Бухаресту те що не догуляли.

Прикол в тому що найближчий тяг до Кишеняу в 19годин ,тобто нам було потрібно тинятися 12 годин, було чисто впадло. почали пробивати автовокзали. Поїхали на один ,там тільки рейси по Румунії.

Поїхали на другий , по дорожі на карті в нас був парк ,зайшли в парк він був чудовий .Це був меморіал Вічного вогню та високі східці до цього меморіалу ,як фільмі «Роккі» де були спортіки які бігали по цих сходах,в парку було озеро,відпочивши в парку ,провітрили ноги),та двинулись до автовокзалу .

Знайшовши тіпа який нам показав водій який буде їхати через 1годину на Кишеняуу .Ціна квитка була 65 лей. Прийшлось іти шукати обмінники , найшли банк ,який обмінював нам бабки близько 30хв. , бо не могли ввести мої дані з закордонного паспорту. Помінявши бабки двинули назад на автовокзал .Знайшовши там душ ,але він був закритий ,лажа. Підзярядивши телефон передяглися .Вийшли на маршрутку.

Кишеняу

Дорога до Кишеняу була довгою . Ми відрубилися в момент. В Кишеняу приїхали близько 23 години.

Кінцева зупинка була не на «Gara nord» а на внутрішньо молдовський. Молдовашки казали що до другого автовокзалу йти близько 1.5км.,тому було вирішено йти пішки. Через хв.. 10 ми зрозуміли що йдемо не туди ,та зупинили таксо. Приїхавши до вокзалу ,спитали є квитки на рейси до України ,вона каже нема .мі в ауте.Щей автовокзал зачиняється в 00.30

Йдемо пішком на ж\д вокзал ,прийшовши туди взнали що самий ближній потяг на Україну в 7.30.Було вирішено провтикати цілу ніч до 5 .00 поки не відкриється автовокзал ,а якщо там не буде білетів ,то йти на ж\д вокзал і брати тікет на Одесу,на 7 годин.

Зависли ми на ніч в кафешці біля ж\д вокзалу .

Купивши солянку та чаю. Просиділи ми в цьому кафе до початку 4.та пішли до вокзалу сидіти на сходах . так як вокзал на ніч запертий. Почекавши до пів 5 двинули до обменніка та обмінили ,щоб було на квитки.

Дійшовши до автовокзалу ми побачили що є автобуси до Одеси ,але вони всі забиті,при цьому автовокзал та каси ще були закриті. Ми вмостилися поспати на лавках. І тут опа відкривається одна каса на платформі ,ми підходимо ,питаємо 2 тікити на Київа,і тут фортуна ,останні 2 тікета , ми беремо (440лей).Ждемо свого мікроба вже в приміщенні автовокзалу ,в перегляди НТВ. Купивши в Полтаву молдовського пива та провізиї двинули в маршрутку. Тут виявилось що водили набрали ще народу ,що ппц ,які сиділи в проході. Їхали ми до Києва таким крюком ,що труба ,через Придністров*я. Після проїзду кордону с Молдовою ,переставили сім карти ,та передзвонили спитали яка група нам потрапила,були дуже раді за команду,що ця група нам під силу. По сусідству від мене сиділа жіночка яка розпитувала в всіх куди і чому їдуть. Таке як черга дійшла і до нас)))ми розповіли свою історію і вся маршрутка була в ахує)))))).На одній із зупинок в Придністровї ,зі мною почав розмову про футбол один із пасажирів,що типу Ворскла створила чудо. Побазаривши с ним про фуц взагалі. Двинули далі. В Маршрутці одні виходять ,а все більше заходи. Тут ще починають в спринтері димитися тормозні колодки ,бо дорога була ,то в верх то вниз . В маршрутці це мужичок підкинув мені гажетку молдавську про спорт,де була велика стаття про Кличка, а в замін я дав йому почитати журнал ВГЛ, потім я зрозумів що він нехрена не розуміє на українській мові. Зупинилися ми біля готельного комплексу Поплавка),де зробили фотки.

Так пройшла наша дорога до Києва , кунявши в авто.

Київ

Україна ,нарешті,рідний говір. Проїхавши на метро до ж\д вокзалу,пішли брати тікет до Полтави .найближчий був в 20.00 ,почали шукати маршрутки які повинні знаходитися біля вокзалу але їх не знайшлося. Спитавши в людей ці кажуть на південний вокзал ідіть. А ми херь його зна де цей південний вокзал. Потім спитавши ,зрозуміли що він знаходиться ,на тій стороні вокзалу , виходимо с вокзалу ЕВРІКА!!!!,бусіки стоять )).

Знайшовши бусік на Полтаву ,який виїжав через пів години (80грн). Перехававши в Еко-маркете та купивши попити на дорогу ,сіли в маршрутку ,Дорога до Полтави пройшла ,під сон та перегляд фільмів.І вже дома дав фото Контіка який прокатав з нами весь час)))

Так і проїхаши 4 країни ми нарешті повернулися до рідної ДУХОВНОЇ СТОЛИЦІ.

Катайте за команду,не дивіться на грошові перепони ,більше всім організації, та перемог рідної команди.