На ваши вопросы отвечает руководитель отдела маркетинга ФК Ворскла - Константин Маньковский. ОН-ЛАЙН НЕ СОСТОЯЛСЯ ПО ПР?Ч?НЕ ОТКАЗА ПРЕДСТАВ?ТЕЛЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА.

Дата створення : 25.09.2011 17:43:06
Влад
22.02.2012 21:23:23
Цирк!
KoSS
22.02.2012 19:43:58
ОН-ЛАЙН НЕ СОСТОЯЛСЯ ПО ПР?Ч?НЕ ОТКАЗА ПРЕДСТАВ?ТЕЛЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА.
Garry
22.02.2012 09:52:04
Маю таке питання: чи володієте Ви на даний момент інформацією про стан справ на 22-му секторі (відносини фанатів між собою, з правоохоронними органами, з фанатами інших клубів)?
Націо
19.02.2012 11:22:59
Чи не здається вам, що прив'язувати карти до відвідування закладів, які доступні лише невеликому відсотку населення Полтави - це неправильно. Логічніше було б робити прив'язку до платоспроможності уболівальника, розглянувши диференціацію населення за віком, рівнем доходів і т.д. Відповідно і карти мали б бути: студентська, пенсійна і т.д. Чи проводили ви подібний аналіз і якщо так, то чому не підтримали ідею пільгових карт?
KoSS
18.02.2012 13:52:51
Почему к карте С?ЛЬВЕР не привязаны билеты на футбол?
KoSS
16.02.2012 21:22:08
1. Можно ли пройти по клубной карте ультрас на 22-й сектор? ?ли для этого нужен билет, или и билет и карта?
KoSS
16.02.2012 19:15:07
1. Какую главную цель перед Вами поставили руководители клуба на остаток этого сезона на сезон 2012-2013 гг.?
2. Если у меня, как у болельщика, есть предложения или жалобы, куда я могу обратиться с ними?
3. Многие активные фанаты хорошо относятся к всевозможному любительскому спорту. В клубных картах мы видим скидки только в питейных заведениях, и ни одного финтесс центра или спортзала. Я считаю, что это нужно исправить. Вы разделяете мою точку зрения?
Спасибо.
Федорович
16.02.2012 09:49:17
Чи планується покращення роботи у напрямку більшого контакту футболістів та вболівальників (відкриті тренування, афтограф та фото сесії)
Санён
16.02.2012 09:05:01
Добрий день!
- чи є окрема людина яка буде співпрацювати виключно з ультрас?
- навіщо для того щоб купити картку потрібно заповнювати анкету, для кого і куди ці данні будуть йти?
- чи буде якійсь у вашого відділу вплив на правоохронні органи на стадіоні, та чи знаєте Ви про проблему коли випускали вболівальників з ультрас сектору тільки за півгодини після закінчення матчу?
Sunny
16.02.2012 00:42:50
привіт!
1. Скільки всього людей працюватиме у відділі маркетингу чи це завдання взвалене тільки на ваші плечі?
2. Чи подорожчають квитки?
3. Як справи з офіційним клубним фаншопом?
4. Чи не вважаєте ви доречним для українського клубу мати версію свого офіційного сайту українською мовою?
Націо
15.02.2012 22:30:52
Пане Костянтине, подяка за те, що погодилася відповісти на запитання уболівальників. У мене таких два. Чи поставило керівництво клубу перед вами якісь конкретні задачі, наприклад збільшення відвідуваності домашніх матчів на скільки-то відсотків, виїзних на скільки-то за певний проміжок часу, збільшення об'ємів продажу клубної атрибутики і т. д.? І друге питання. Чи маєте ви досвід роботи у цій сфері чи це буде ваш дебют і ви все будете освоювати походу?

Для того, щоб задати питання Вам необхідно Авторизуватися/Зареєструватися